21.02.2013

Uwaga na oszusta!

Mój blog już praktycznie zamarł, z braku czasu niestety, choć mam wielką nadzieję wrócić do niego kiedyś. Pomysłów mi nie brak, ale czasu na ich realizację niestety bardzo.

W tym przypadku jednak postanowiłam dokonać krótkiego wpisu, a właściwie podlinkowania do innego wpisu. Proszę, przeczytajcie go uważnie. Nie zamierzam jednak wymieniać osoby, której ten wpis dotyczy, ani jego bloga w żaden sposób, gdyż to podnosi jego oglądalność oraz pozycję w wyszukiwarkach.
Napisze tylko, że sprawa dotyczy ataków na Piratha prowadzącego Perfumomanię oraz podszywania sie pod Sabbath prowadzącej Sabbath of Senses

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że znowu coś napisałaś.
    Szkoda, że z takiej okazji.


    W ogóle to przesyłam stertę pozdrowień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kitu nie?
    Przepraszam, że się w ogóle nie odzywałam, sama wiesz, im dłuższa przerwa tym jakoś bardziej głupio:/ A ostatnio to nawet na wizaż nie zaglądam. Nie wiem czemu tutaj to piszę, publiczne kajanie się :) Dziękuję, że się odezwałaś, skrobię maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Linka nie widzę.
    Jakiś dzień sprzyjający literkom, sama wiem jak głupio się odezwać im wiekszą się zrobiło przerwę... na chiński blog coś wrzuciłam dopiero teraz po półrocznej nieobecności...

    Ciebie zawsze dobrze widzieć. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeżarło linka, ale juź poprawione. I lecę do Ciebie :)

      Usuń
  4. no właśnie.. A przy okazji byłabym dozgonnie wdzieczna, gdyby ktoś mógł mi powiedzieć jak zapłacić podatek dochodowy!? Coś czuję że będę mieć problem.. Aha no i przy okazji jaki jest czas oczekiwania na zwrot podatku?

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, mam nadzieje, że wrócisz kiedyś do nas :)

    OdpowiedzUsuń